امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
من مهدیه(آبجی) من مهدیه(آبجی) ، تا این لحظه: 22 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

امیر حسین کوچولو داداشی گل آبجی

سفر به سرزمین عشق

1393/11/22 20:31
نویسنده : آبجی
474 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام به داداشی گل و گلابم.

بدون مقدمه

خدا جونم خواست و دعوتم کرد و پس از سالها انتظار به سرزمین عشق قدم گذاشتم باور کردنی نبود عین خواب عین رویا.

بله روزه سی ام دی بعده امتحانام(البته معلمام لطف کردنو و بعضی امتحانا که تو بهمن بود رو زودتر ازم گرفتن)شب پرواز کردیم به سرزمین عشق البته من به همراه خاله و مامان بزرگ و بابا بزرگ .

روزای قبلش وقتی بهت میگفتم ابجی چن روز دیگه میره میگفتی اخش میری از دستت راحت میشم ولی برگشتنی دیدم و مامانم میگفت که خیلی دلتنگ بودی برام.

عکسهای از بهترین مکانهای دنیاااااا:

قبرستان بقیع پنجشنبه دم دمای غروووب:

مسجدالنبی

قسمتی ازمسجد شجره(جایی که محرم شدیم)

واما

کعبه ی عشق

این عکس رو هم از طبقه ی بالایی گرفتم

این گوشه ای که میبینیم مقابل حجرالاسوده که دسته مردم هم اکثرا بالاست

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مهسا خانوم
23 بهمن 93 12:56
سلام حاج خانومی حجکم مقبول عزیزم خوشا به سعادتت که طلبیده شدی
آبجی
پاسخ
ممنون
الهه مامان ارمین
23 بهمن 93 15:36
به به چه سعادتی قبول باشه واقعا این وبلاگ رو خودت میچرخونی
آبجی
پاسخ
بعععله
عمو روحانی
25 بهمن 93 12:19
سلام درود بر شما که شما هم در جشن انقلاب حضور پیدا کردی و خوشحال هستم که به پرسمان کودک ما هم سر زدید بهترینها رو برای شما آرزو میکنم موفق باشید
الهه مامان ارمین
3 اسفند 93 10:14
به به خوش بسعادتت قبول باشه
مرضیه
6 اسفند 93 22:59
سلام مهدیه عالیه
آبجی
پاسخ
ممنون گلم