امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
من مهدیه(آبجی) من مهدیه(آبجی) ، تا این لحظه: 22 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

امیر حسین کوچولو داداشی گل آبجی

سد

1393/6/5 12:37
نویسنده : آبجی
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام داداشی چند روز پیش حوصله مون سررفته بود برا همین با ماشین گشت اطراف خونمون گشت میزدیم که یه راه تازه دیدیم خلاصه از اون راه رفتیم تا که رسیدیم به سد انامق شهر خودمون آبش خیلی خیلی کم شده بود توی بهار که برای آخرین بار دیده بودمش خیلی خیلی اب داشت ولی حالا...

خلاصه دلم خبلی گرفت باد ماهیای کوچولو کوچولوش رو میاورد به طرف خشکی وخلا صه ماهیا بعد از تلاش فراوان به گل می نشستند ماهم وقتی دیدیم خیلی دلمون گرفت.

سد به اون بزرگی حالا خشک شده و...گریهگریهخطاخطا

مامان میگفت این آبم زیاد دووم نمیاره تا دوسه هفته خشک خشک میشهخطاگریهگریهگریه

خلاصه بریم سراغ عکسای شما:

شماهم وقتی فهمیدی یی از دوچرخه هات پشت ماشینه از فرصت استفاده کردی ودوجرخه سواری....

میبینین  زمینی که اونهمه اب داشت حالا به چه روزی افتاده.!!!!!!!!

اینم عکس سد خشک شده از دور:

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مهسا خانوم
5 شهریور 93 13:40
اینا همش به خاطر استفاده ی زیاد از ابه.اخییییییی بیچاره ماهیا عکاس خوبی هستیااااااااااااااااااااااااا. اپ خوشملی بود عزیزم
ابجی سجا
6 شهریور 93 10:39
ااااااااخي جقدخشك شده عكسا قشنكن عزيزم
ابجی سجا
6 شهریور 93 10:44
هستی به دلم، به دل ک نه ، در"جانی" درجان منی و در"دلم" میمانی
ابجی سجا
6 شهریور 93 10:45
گــر بـخواهــم عشــق را معـنــا کنــم ... مـن فقــط بــا نــام تـــو لــب وا کنــم ...
ابجی سجا
6 شهریور 93 16:28
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .
مامان آنیسا
8 شهریور 93 9:02
واقعا آدم متاسف میشه
مهسا خانوم
8 شهریور 93 11:38
اپ شدم
اشیا:)))))
11 شهریور 93 21:10
یلووووووووممممممممممم نفسیییییی من خوبم تو هم بووووق میخوری خوب نباشی!!!!!وبتم خیلی باحال بید برعکس خودتب وب منم سر بزن نزنی میکشمتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مهسا خانوم
12 شهریور 93 15:36
سلام.یک اپ خیلی خیلی خیلی خیلی مهم مهم مهم مهم کردمــــــــــــــــــــــــــــــــ حتما بیا
آبجی
پاسخ
چشم اومدم.
مامان زکریا
13 شهریور 93 22:01
برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه زیبایش می دانی آرزو می کنم !
اشیا:)))))
15 شهریور 93 10:23
متی دعا کن دستم بت نرسه وگرنه جونت شدیدا در خطره حالا بامن قهر شدی خرک؟!؟!؟!؟ اول مهر حسابتو میذارم کف دستت خودتو عاماده کن دختره ی پفیلااااااااااااااااا