امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
من مهدیه(آبجی) من مهدیه(آبجی) ، تا این لحظه: 22 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

امیر حسین کوچولو داداشی گل آبجی

بدون عنوان

1393/5/26 20:51
نویسنده : آبجی
185 بازدید
اشتراک گذاری

داداشی گلم اینروزا مامان تا ظهر کلاس داره برا همین دو تایی خونه تنهاییم برا همینم زیاد میخوابیم البته تو زود ر از من بیدار میشی ونمیزاری منم بخوابم برا همین کلی از دستت شاکی میشم اونقدر سو صدا راه میندازی که نگو

البته بعداز صبحونه خوردن باهات میشینیم کاردستی درست می کنیم یا نقاشی می کشیم اینم یه خروسه که با ماژیک فوتی هات کشیدیمش:

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مهسا خانوم
27 مرداد 93 12:15
واااااااااای خیلی خیلی خلاق هستین.اورین
آبجی
پاسخ
خواهش می کنم ممنون
مامان اعظم
27 مرداد 93 22:12
آفرین چه خوشکل شده...
آبجی
پاسخ
واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ابجی سجا
29 مرداد 93 11:56
ااااااااااافرين
آبجی
پاسخ
واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهسا خانوم
2 شهریور 93 9:28
سلام عزیزم.پیام قبلمو نادیده بگیر که گفتم تغییر ادرس میدم .نشد ادرسمو تغییر نده