امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
من مهدیه(آبجی) من مهدیه(آبجی) ، تا این لحظه: 22 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

امیر حسین کوچولو داداشی گل آبجی

یک خواسته

1393/5/1 19:09
نویسنده : آبجی
320 بازدید
اشتراک گذاری

لطفا بخوانید

بیایید همگی برای ازاد شدن غزه دست به دعا برداریم

برای کودکان مظلومش دعاکنیم

برای روزه دارانش دعاکنیم

بیایید کمی درباره شان فکرکنیم.

مادری در حال تهیه افطاری کشته میشود.

خانواده ای سر سفره ی افطار یا سحری.

خانواده ای که حدود چند دقیقه مانده به افطار موشکی خانه ی شان رادگرگون میسازد وهمگی...

نمیخواستم این وبلاگ کودکانه حرفی از اینها(بی رحمی ها... مظلومیت ها...) بزنم ولی دلم اجازه نمی دهدساکت باشم وشاهد این قضایانمیخواهم شاهد این باشم که همسالانم بازبان روز چنین مظلومانه به هلاکت میرسند.

اگر مشکلی در نوشته هایم بود به بزرگیتان ببخشید داشتم شبکه هارا عوض میکردم که کودکان غزه را نشان داد.

دلم درد گرفت من اینجا راحت نشسته وآنها آنطوری دارند به هلاکت میرسند.

این پست را فوری نوشتم تاهمگی برای آزاد شدنشان دعاکنیم.

دعا...دعا...دعا...

نمیخواستم عکسی بگذارم پس از نوشتن این پست دراینترنت به عکسها نگاه میکردم که این تصویررا دیدم دلم نیامد لااقل یک عکس را هم نگذارم.

دراین عکس زخم های دل رنجشان  نشان داده نشده ولی به خوبی نشانگر مظلومیت کودکان غزه است.

اگر دلتان می آید ومیتوانیدعکس های بیشتری ازمظلومان ببینید فقط کافیست یک جمله دراینترنت دنبال عکسهایی از مظلومان غزه یا عکسهایی از کودکان غزه بگردید.من نگاه کردم در بعضی عکسها اولش را که دیدم چشم هایم را بستم واز آن عکس گذشتم.من که ننوانستم عکسهای بیشتری دراین وبلاگ بگذارم یعنی اینبار دلم اجازه نداد این جور عکس هارا در وبلاگی با این موضوع بگذارم ولی دعوت می کنم این عکسهارا اینترنت بگردیدوببینید.

یاحق

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
1 مرداد 93 19:40
سلاااااام من بازم اومدم...چ داداشت نازه خدا حفظش کنه... بازم پیش نخود من بیااااااااا
آبجی
پاسخ
حتما
مهسا خانوم
1 مرداد 93 19:44
سلام عزیزم.من هم خیلی دلم به حالشون میسوزه.واقعا گناه دارن من رفتم کمی درمورد این داعش تحقیق کردم.اخرش فهمیدم اینا همش نشانه های ظهوره.الان حتی بعد از اون همه تحقیق میدونم چجوری داعش نابود میشه. واقعا باید دعا کنیم که ظهور زودتر باشه.تا اینها نجات پیدا کنن
آبجی
پاسخ
انشاالله لطفا به عکسهاشون هم نگاه کن.
مهسا خانوم
1 مرداد 93 19:54
رفتم گلم.ایلامی.شما چی؟ راستی الان انلاینی؟
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
1 مرداد 93 23:56
وقتی میزنی رو گزینه ی ارسال مطلب جدید....پایین اونجایی ک مطلبتو مینویسی با رنگ قرمز نوشته رمزدار کردن بزن روش رمزو بزن مطلبت رمزدار میشه
آبجی
پاسخ
ممنون
مامان آنیسا
2 مرداد 93 7:18
واقعا آدم متاسف میشه - فقط خدا میتونه کمکشون کنه
آبجی نرگس
4 مرداد 93 17:54