امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
من مهدیه(آبجی) من مهدیه(آبجی) ، تا این لحظه: 22 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

امیر حسین کوچولو داداشی گل آبجی

شماره گیری

1393/3/28 21:16
نویسنده : آبجی
210 بازدید
اشتراک گذاری

تازه گی ها شماره ها واعداد رو کامل یادگرفتی وشمارهی خونهی مامان جون ایناروهم حفظ شدی.حالا هروقت دلت برا هرکدوم یه کوچولودلت تنگ میشه فوری زنگ میزنی وباهاشون صحبت می کنی.

البته اگه شمارهی جایی رو هم بلدنباشی به مامان میگی تاشمارشون رویکی یکی بگه تا توشماره بگیری.

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان اعظم
31 خرداد 93 23:49
ممنون که اومدین.
آبجی
پاسخ
خواهش می کنم شماهم همینطور.
raheleh
1 تیر 93 13:57
خوش به حال امیرحسین که همچین ابجی گلی داره. همیشه سلامت باشید
آبجی
پاسخ
خواهش می کنم نظر لطفتونه.
مامانی(برای دخترم زهرا)
1 تیر 93 17:17
سلام عزیزم مرسی که اومدین اولش عکسها رو که دیدم گمون کردم2تا بچه هستن نگو شاخ شمشاد همش خودشه کلی تغییر کرده
آبجی
پاسخ
ممنون از اینکه شماهم به ما سرزدین.نه اقا داداش ما فقط یکیه،یکی یدونه ست.
مامان اعظم
1 تیر 93 21:39
ابجی سجا
4 تیر 93 11:25
الان درست شد
ابجی سجا
4 تیر 93 11:25
به به اقا گل بسر
ابجی سجا
5 تیر 93 11:27
اون نــگـاهـی کـه گـوشـه اش یـه قـطـره اشــک بـرق مـیـزنـه !!! بـه انـدازه تــمـومِ حــرفـایِ دنـیــا ســنــگــیــنــه . . . !
مامان محيا
6 تیر 93 14:33
سلام آفرين اميرحسين كوچولو خيلي باهوشيا آبجيش خوش به حالت داداش زبروزرنگي داري وبلاگ قشنگي هم براش ساختي .به همه سلام برسون محيارو هم لينك كن من لينكيدمتون.مرسي
آبجی
پاسخ
حتما همین حالا.خواهش می کنم.