امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
من مهدیه(آبجی) من مهدیه(آبجی) ، تا این لحظه: 22 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

امیر حسین کوچولو داداشی گل آبجی

تولد

1393/3/23 15:45
نویسنده : آبجی
188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

داداش گلم بیست ودوم خرداد تولدمنه،بعداز پنج روزهم توقدم به این دنیا گذاشتی.

قراربودمیانگین بگیریم وبیست وچهارمش تولدبگیریم ولی چون تو خیلی عجولی تصمیم گرفتیم باهم روز تولد من جشن کوچولوی خانوادگی بگیریم.

یه کیک کوچولو گرفتیم وباهم شب یه جشن خانوادگی گرفتیم منم عکسای زیادی از گرفتم ولی متاسفانه فرداش که داشتم عکساروبه کامپیوتر انتقال میدادم دستم خوردوخیلی از عکسای نازت پاک شد ولی خداروشکر که لااقل چندتا از عکسات موند.

اینم کیک تولد

اینم چشمای کیک

فوت کردن شمع

بالاخره اینم کادوی ما

تا یادم نرفته بهت خیلی سفارش کردم به کیک دست ،ناخنک نزن.

توهم عوضش باپشت کیک کله زدی وخراب کاری کردی.

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان امیرحسین
27 خرداد 93 17:28
تولد جفتتون هم مبارک. ایشالله کیک و جشن تولد 120 سالکیتون.
آبجی
پاسخ
خواهش می کنم.خیلی ممنون
مامانیش و سیدمحمد
1 تیر 93 12:00
تولدتتون مبارک
آبجی
پاسخ
خواهش میکنم.ممنون که اومدین.